onsdag 24. september 2014

Maskemarkører

På et strikketreff for et par år siden gikk eg tom for katteperler, og eg sa at eg skulle skaffe flere. Tok med noen venner også. Endelig har eg laget flere. Pris er 25,- pr stk Porto 35,- Portoen er høg for eg liker å pakke dem godt inn for en sikker reise, og da blir dem over 2 cm tykke. Klager på prisen gis til postverket.

Har forskjellig antall av dem, men skal prøve å oppdatere det fortløpende på et vis i bloggen her.

Skriv svar her eller send meg en melding på facebook hvis du ønsker å kjøpe nokre. https://www.facebook.com/aud.henriksen

En markør består av en avtagbar gummiring og en liten lås. På den måten kan man både tre markøren inn på pinnen og man kan feste den i en maske for telling av rader. Det er 2 små Swarovski krystaller , og figur perla er keramisk og ca 12 mm stor. Disse markørene er ikke så tunge som om hovedperla hadde vært av glass. Prisen er kanhende litt høg i forhold til mange markører som er på markedet, men dette er dyre og flotte perler fra Østerike og Peru. Kan lage biligere ting med glassperler fra Kina, men det blir ikke så søte som disse er. Maskemarkørene blir levert i en liten organsapose til å oppbevare dem i.

 Kattepuser: grå, sort, hvit og tiger.
Fugler: blå, lilla og gul kolibri, pappegøye og ugle.
Engler: Hvit og blå.
 Dyr vi har fått garn fra.sau, kanin, ku og alpakka
Tre glade fosker, grønn, brun og lys grønn.
 Ville dyr Rev, bjørn og panda.
Diverse husdyr: Høne, hund, puddel, rødbrun hest, hvit hest, and og gris

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar