torsdag 21. mai 2009

Hemmelig perlevennpakke februar

Eg har ikke vært flink til å blogge dem, og fakta er at eg ikke har tid nå heller, men eg hopper i det nå, og så får tidssmellen bare komme. Pakkene fortjener hvert sitt innlegg, så eg starter med den eldste. Februar.



Dette var en veldig liten pakke. Men lite vet eg av erfaring er de beste. Utifra kortets tekst så falt mistanken øyeblikkelig på Smykkeline. Men skrifta, den er så absolutt ikke hennes. Så eg gikk på leting, men fant ikke noen gode kandidater. Nå burde eg jo vite at Smykkeline er en luring, og dama hadde fått typen til å skrive kortet...stønn....hva blir det neste ho finner på.

Pakka inneholdt noe eg alltid har sikla på, men kjøpt fint lite av.



Vintaj er en serie utrolig fine antikke metalldeler i messing. Den toggle låsen har stått øverst på handlelista eg aldri har klart å få ut fingeren til å gjennomføre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar