søndag 18. oktober 2020

 Tenker på å vekke denne stakkars bloggen til live. Så kan eg rakke ned på alt og alle, slite med troll og fortelle hvor mye orangefarge det er i ansiktet til en kjent mann. Og selvfølgelig fortelle hvor fantastik eg er. NEI.

Eg er sånn passe normal dum og smart. Eg liker å drive med hobbyer, Latter betyr mye for meg, og eg er veldig glad i katta mi. Hei sier Trixie. 

Så nå vet dere hvem som er sjefen i huset. 

Eg er nå medlem i det lokale husflidslaget, og det har fått følger for meg. Symaskina ble tatt fram og tørka støv av. På første sydagen eg var på lærte eg å sy en enkel veske. Hva som så skjedde er dette: 


Når støvet hadde lagt seg så var det 11 vesker der. Gamle gardiner i området her lever et farlig liv. For dette er gjennbruk.  (ok ikke helt. 3 er fra stoffrester).


2 kommentarer:

  1. Duuuuh... du glemte perler på de veskene :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. De fleste endte opp som tombola gevinster. Ikke mye pynt på dem. De eg lager nå kan bli en annen sak

      Slett